Susah Sinyal: The Series Episode 5
S1, A5: Tante Maya hoort per ongeluk Sudungs gesprek met zijn moeder over het vinden van een vrouw. Ze denkt dat Sudungs acties om haar aandacht te trekken zijn manier waren om zijn interesse in haar te tonen, dus vraagt ze hem mee uit eten.