S1 A5: Bij Roy Talkies vindt een internationale propagandastrijd plaats. Jay is vastbesloten om zijn eigen studio op te zetten, maar moet daarvoor een persoonlijk offer brengen. Binod trekt zich terug uit een verplichting en maakt zo een nieuwe vijand.