Susah Sinyal: The Series Episode 6
S1, A6: Melki hoort dat zijn arrogante vriend uit Sumba in het hotel komt overnachten. Melki streeft ernaar om aanwezig te zijn voor zijn vriend/vijand. Ondertussen heeft tante Maya plannen om de stad uit te gaan en ze benoemt Melki tot manager. Oci en Sudung richten hun pijlen op Melki.