S1 A6: Yosub duikt op als getuige in de zaak van Soyeon. Hij verontschuldigt zich bij Soyeon en getuigt in de rechtbank. Ondertussen treedt Yuna, Taemoons dochter, aan als directeur van het Banseok Onderzoeks- en Ontwikkelingscentrum. Hyunseong blijft maar twijfelen aan Yuna en Jayden.