S1 A6: De bewoners van Broadchurch komen bijeen om te rouwen. Daarmee wordt een nieuwe verdachte voor de moord op David Latimer ontdekt. Beth en Mark wenden zich tot dominee Paul. Kan hij ze helpen om de draad weer op te pakken?