Er hangt magie in de lucht
S1 A2: Imogen en Lily weten niet wat ze met Kyra aanmoeten en ze vragen professor Maxwell om hulp. Ook hij heeft een dergelijk geval nog nooit eerder meegemaakt en het staat ook nergens in de boeken beschreven.