Er is een verklikker onder ons
S5 A9: Wanneer Angela's arrestatie van Alicia Jimenez haar een overwinning biedt, ontdekt ze al snel plannen die haar carrière kunnen ondermijnen. Ghost geeft Tommy de taak een verklikker te doden. Dit is te confronterend en verandert hun levens voorgoed. Tariq accepteert de consequenties van zijn keuzes.