Er is niets Grappigs aan Huidskleur.
S1 A4: Het conflict met Jada's onderwijzer groeit. Ke'Shawn's cijfer staat onder druk door 'n voorval. Grant is verliefd. Terrence vindt Halloween leuker dan school. Charles en Chanti willen in het poëzieteam en hebben 'n zware auditie.