Escobar's Empire
S1 A4: Via interviews met Pablo Escobars vrouw, zoon en fotograaf, onthult deze aflevering hoe Pablo Escobar een cocaïne-imperium van miljarden dollars opbouwde tegen het einde van de jaren 70. Wanneer de Amerikaanse en Colombiaanse autoriteiten hem dwarszitten, richt hij zijn woede op de politici en rechters van zijn land, met als hoogtepunt zijn eerste terreurdaad: de gewelddadige bestorming van het Hooggerechtshof van Colombia.