Manchild Esmeralda
S1, A3: Tony kan maar moeilijk accepteren dat hij vader is en dubt over de vraag of hij een gezin moet stichten. Hij roept de hulp in van Aldo en Víctor wanneer hij besluit zijn dochter Esmeralda op te zoeken.