Everlight
S1 A11: Bonusaflevering. Het team keert terug naar kantoor voor het jaarlijkse Everlight-feest. Poppy en Ian manipuleren een LARP-toernooi om ervoor te zorgen dat een underdog als winnaar uit de bus komt.