Evie's smaakexplosie
S1 A1: Evie smeekt Mal haar te helpen met mislukte cupcakes die ze voor het Helden En Heldinnen Festival op Auradon Prep heeft gebakken. Daardoor ontstaat er per ongeluk een waanzinnige smaakexplosie!