Lost Exodus: Deel 2 en 3
S1, A24: De opvarenden van het vlot worden op zee verrast door een vreemde boot. Intussen proberen de achterblijvers op het eiland het luik op te blazen. Een bezoeker aan het kamp zou een bedreiging kunnen vormen voor het zoontje van Claire.