S1, A6: Het Underdog BBQ-team racet om zich voor te bereiden op hun openingsdag, maar wanneer Glenn per ongeluk zijn ware identiteit aan een teamlid onthult, brengt dit het hele bedrijf en de weddenschap in gevaar.