S1, A6: Flynne en Wilf ontdekken Aelita's banden met de Neoprims die Londen, zoals wij het kennen, willen vernietigen. Inspecteur Lowbeer verschijnt in Londen en eist een ontmoeting met Flynne, Burton en Conner.