Fajita-man
S1, A6: Eddie wil zo graag een nieuw videospel dat is vernoemd naar zijn idool Shaq, dat hij in het restaurant gaat werken. Hij verwacht een voorkeursbehandeling omdat hij de zoon van de baas is, maar er wacht hem een verrassing als Louis vastbesloten is om hem hard te laten werken voor het geld. Ondertussen besluit Jessica zelf op zoek te gaan naar een baan.