S3, A10: Jaha past een vreselijke nieuwe methode toe om Abby aan zijn kant te krijgen. Kane heeft een missie en Bellamy moet de harde waarheid slikken. Monty zit in de nesten en Jasper haalt alles uit de kast om een van zijn mensen te redden.