Familiegeheimen
S1, A6: Wanneer een doos met video's van Hopes moeder uit de gevangenis aankomt, moet Jimmy besluiten of hij ze wel of niet aan Hope laat zien. Virginia legt uit dat kinderen moeten worden beschermd voor de waarheid, waardoor Jimmy zich afvraagt wat zijn ouders voor hem verborgen hebben gehouden.