Doces do Oficio Familieontbijt
S1, A6: Het ontbijt is vaak vluchtig. Maar op rustige dagen stelt Francisco een speciale lekkernij voor die tijd en toewijding vereist. Wentelteefjes, goed bruin, geserveerd met banaan gekarameliseerd in ahornsiroop en sinaasappelsap. Pannenkoeken met citroen, chocoladesaus en verse frambozen. Of tropézienne, een enorme brioche gevuld met vanillecrème.