Farao
S1 A3: Jalil, een jonge Egyptoloog krijgt een akuma van Havikmot. Farao wil Alya offeren in een ritueel. Als Ladybug en Cat Noir hem hem willen stoppen, moeten ze de strijd aan gaan met mummies en oude geheimen opgraven.