Fate
S1, A6: Altijd op de vlucht voor zijn verleden, loopt Billy Pat Garrett tegen het lijf, die zich heeft aangesloten bij Jesse Evans en zijn 7 Rivers Gang. Billy droomt er nog steeds van om op een dag op het rechte pad te gaan...alleen nu nog niet.