S2, A18: Greg zit erdoorheen als Lark hem afwijst en alleen maar door Jen vastgehouden wil worden. Heather weigert de leesbril te nemen die ze zo hard nodig heeft. Colleen stelt Matt voor aan haar excentrieke vader, zodat hij zijn zegen kan krijgen voor hun aanstaande huwelijk. Wanneer neef Mikey (Greg Grunberg) een moeilijke relatiebreuk doormaakt, probeert Joan een afspraakje voor hem te regelen.