Antiks Feestelijke fratsen
S2, A103: Ga mee met Joey en Boo, het ondeugende mierenduo, op hun hilarische en grappige avonturen in deze speciale Antiks-aflevering voor de feestdagen. Deze twee kleine maar pittige mieren lijken altijd wel in de problemen te komen.