Felix Ontdekt Een Link Tussen Zijn Mama En Het Mysterie
S1 A2: Felix komt via de walkman erachter dat zijn moeder iets met het mysterie te maken heeft en gaat samen met zijn vrienden Noor en Sammy op onderzoek in haar ouderlijk huis.