Fijne Halloween
S1, A5: Wanneer Sabrina’s vriendje niet naar een Halloweenfeestje kan komen, biedt Jimmy aan om zijn kostuum aan te trekken en in zijn plaats te gaan. Virginia gaat met Maw Maw, die verkleed is als kat, langs de deuren terwijl Burt Jimmy in de maling probeert te nemen.