Finding One's Fate
S1, A4: William Kentridge denkt na over de onontkoombaarheid van het lot en herinnert zich een verhaal dat zijn vader hem vertelde over Perseus die per ongeluk zijn grootvader doodde. Hij onderzoekt het verhaal van de Sibille van Cumae, die het lot van mensen onthulde op bladeren die van een boom vielen.