S2, A12: In deze seizoensfinale is Jimmy/Steve weer in het reine gekomen met Fiona. Hij wil nu dat ze zijn familie ontmoet. Ondertussen wil Frank Monica helpen ontsnappen uit de psychiatrische inrichting.