S1 A4: Terwijl Tory wanhopig noodsignalen maakt, doet Richard zijn best om hem op te vrolijken door een automatische visvanger een aantal ‘Fourth of July’-uitvindingen te bouwen. Maar gaat al hun harde werk in vlammen op?