Flaming Moe
S22 A11: Smithers helpt Moe om zijn kroeg in een homobar te veranderen voor minder perfecte mannen. Ondertussen is een invallend muzieklerares voor Skinner de passie van zijn leven. Moe geniet zo van zijn nieuwe klanten dat hij overweegt raadslid te worden zonder iemand te vertellen dat hij hetero is. Ondertussen moet Skinner kiezen voor zijn loopbaan of de vrijdenkende invalster van de muzieklerares.