Fleabiscuit
S13 A20: Jeff koopt een nieuwe hond, Fleabiscuit. Hij schrijft hem in voor een hondenrace. Fleabiscuit is een natuurtalent en wint alle wedstrijden. Hayley is blij voor Jeff, maar ze wordt jaloers op zijn roem en rijkdom. Roger biedt haar zijn hulp aan en wordt zelf een racehond. Hayley en Roger zijn zo succesvol dat ze tegenover Jeff en Fleabiscuit staan in de titelrace.