Flight
S8 A24: Een bedreigende situatie zorgt dat de artsen moeten vechten voor hun leven terwijl ze proberen elkaar te redden; Ben en Bailey nemen een beslissing; Teddy krijgt een verleidelijk aanbod; Richard plant een diner voor de co-assistenten.