Flip the Forge
S9 A11: In deze wedstrijd laten de juryleden de messenmakers de uitdaging kiezen. Zullen ze het rustig aan doen of groots aanpakken om indruk te maken op de jury? Na een intense testperiode nemen de juryleden de controle weer over.