Meiji Tokyo Renka Flower of Asakusa Rendezvous
S1, A4: Ougai admits to his aunt that Mei is his fiancée and that he intends to formally present her as such at a party being held at the Rokumeikan the following month. Sensing Mei distress at this, Ougai invites her out on a date to Asakusa.