S1, A5: Wanneer Iris terugkeert naar Malmö is het onderzoek naar de verdwijning van Benjamin verwijderd en weer gesloten, maar Iris pakt de zaak weer op en blijft onvermoeibaar zoeken naar nieuwe aanwijzingen.