Last Man Standing Fokhengst Muffin
S3, A16: De buurman van de Baxters, Chuck Larabee, komt langs met zijn Duitse herder Lady, om hen te laten weten dat hun kleine hond Muffin zijn hond heeft bevrucht. Chuck is zeer selectief over met wie Lady zich voortplant, omdat er veel vraag is naar raszuivere Duitse herderpuppy's en hij is niet blij met het nestje bastaarden dat Muffin heeft veroorzaakt. Ondertussen doet Eve het juiste en laat een briefje achter op de geparkeerde auto die Mandy heeft aangereden, maar op de een of andere manier plukt Mandy de vruchten van de integriteit van haar zus.