For the Defense
S20 A9: Een zaak die aanvankelijk begint als zoektocht naar een vermiste getuige ontaardt in een moordcomplot waarbij hulpofficier van justitie Connie Rubirosa (Alana De La Garza) tussen twee vuren zit.