S2, A16: De brandweermannen verzamelen zich om de uitkomst van een levensbedreigende situatie te vernemen. Andy en Ben helpen een man die werd doorboord door een kandelaar. Kazerne 19 moet de bevoorrading regelen en helpen bij natuurbranden in Los Angeles.