Frances Patrol
S1 A11: Terwijl Larry zijn lang verloren geliefde bezoekt, reizen Cliff en Rita naar Gator Country om weer contact te maken met zijn dochter. En Vic maakt zich zorgen over zijn besturingssysteem.