Franks tamme Froevel
S1 A5: Maak kennis met... Froevel! Frank heeft een schattig, pluizig, vrolijk huisdier, Froevel, tot groot plezier van Bianca en Laurel. Maar de kinderen leren al snel dat ze op moeten letten, want Froevel heeft onvermoede eigenschappen! Ze moeten alles op alles zetten om het onvoorspelbare huisdier te vangen.