Fredwynn
S1 A4: Fredwynn neemt het heft in eigen hand, maar hij heeft zijn teamgenoten nodig om verder te kunnen. Hij gaat op zoek naar de volgende aanwijzing en vraagt de anderen om hulp; ze gaan te ver in hun zoektocht naar antwoorden en komen op een onverwachte plek terecht.