S2, A14: Kazerne 19 moet naar een brand in een koffiebranderij. Ripley en Vic overwegen een schokkende optie om hun relatie te redden. Andy krijgt verrassend nieuws over haar collega’s. Pruitt krijgt een nieuwe functie.