S5, A7: Bow vindt een nieuwe vriend op het werk en Dre denkt dat ze zich te veel aangetrokken voelt tot beschadigde vrouwen. Ondertussen verandert Junior samen met Jack zijn kamer in een studentenhol en vinden ze Ruby en Diane tegenover zich.