Doubters to Believers – Liverpool FC: Klopp's Era From Doubters to Believers
S1, E2: Klopp arrives at Liverpool in 2015 determined to restore success. Early struggles give way to a turnaround as his high-energy style takes shape. Having promised to deliver a trophy within 4 years, with key signings Mo Salah and Virgil Van Dijk, Klopp leads the team to a Champions League Final. In present day, injuries hit, forcing Klopp to rely on young talent to keep their 2024 title hopes alive.