NYPD BLUE From Hare To Eternity
S1, A11: Als de feestdagen naderen krijgen Kelly en Sipowicz een vroeg cadeau in de vorm van een goede tip tijdens het onderzoek naar de ontvoering van een jong meisje. Sipowicz komt Fancy in het geheim te hulp wanneer de luitenant wordt beschuldigd van wanbeheer van de afdeling.