S3, A16: De Huangs organiseren een spelletjesavond voor stellen, en Jessica's ultra-competitieve aard draait op volle toeren. Louis raapt op advies van Honey de moed bij elkaar om Jessica te confronteren met het feit dat ze een slechte verliezer is, en ze accepteert zijn kritiek verrassend genoeg zonder problemen. Maar als ze erachter komt dat hij hun privéleven heeft besproken met mensen buiten hun familie, raakt ze erg overstuur en maakt ze plannen om wraak te nemen. Ondertussen helpen Emery en Evan Eddie bij het rouwen over de onverwachte, plotselinge dood van rapper Notorious B.I.G.