Game Night
S14 A17: Sam en Dean haasten zich om een vriend te helpen. Intussen maakt Mary zich zorgen over hoe het met Jack gaat en vraagt Castiel hulp van Jo/Anael (DANNEEL ACKLES) om een mirakel op te sporen.