Gast: Melissa Manchester
S5 A11: Nadat de skiër in de opening slecht terechtkomt, zegt Kermit tegen Scooter dat hij hem moet inhouden als hij nog meer domme ideeën heeft. Het wordt echter niet beter: kippen blijven uit de pan van de Zweedse kok springen en door de wip van de Flying Teeterini Family gaat iedereen de lucht in. Maar een jodeloptreden aan een hangglider? Dat is nog wel het domste! Deze hoogvlieger van een aflevering heeft dramatisch vallend rundvlees in de Muppet-nieuwsflits, de Swinetrek-bemanning die een wezen uit de Krabnevel tegenkomt in Pigs in Space, en gastster Melissa Manchester die ‘Whenever I Call You Friend’ zingt met Floyd Pepper en de Muppets!