Culprits Gebruikshandleiding
S1, A3: Specialist leeft haar nieuwe leven op een afgelegen plek in de wildernis, maar krijgt onverwacht bezoek. Joe's paranoia en angst nemen toe. Zijn conflict met Kyle neemt een geweldadige wending. Jules is geschokt door Joe's bekentenis. Joe breekt het protocol door contact te zoeken met een van de andere Culprits en begint aan zijn missie om de dreiging te neutraliseren.