GEEN RUST TOTDAT JE KLAAR BENT
S1, A4: Halverwege de Tour maakt team Orica-Scott een zware start als de wielrenners door wind en valpartijen klappen krijgen. Ondertussen zoekt Hannah biefstuk in de Pyreneeën om de nationale feestdag te vieren.