De Teek Geheime identiteit
S1, A3: Arthur neemt een pauze van zijn jacht op de Terreur en probeert zijn normale, veilige leven weer op te pakken. Hij weet niet dat hij gestalkt wordt door de bedreigende burgerwacht Overkill. Teek bekent aan een existentiële crisis te lijden.